قوانین و مقررات

  • ورود اطلاعات کامل و صحیح

    شما به عنوان كاربر سایت zerobook متعهد می شوید که هنگام سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايید. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش شما قابل پیگيری و یا ارسال یا تحويل توسط پست نخواهد بود.

  • ثبت سفارش

    پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره سفارش برای مشتریان ارسال می‌شود.

    پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید.

    ثبت سفارش و خریدهای عمده باید طبق هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آن‌ها بر عهده فروشگاه اینترنتی زیروبوک است.

  • پرداخت

    سیستم پرداخت سفارش در سایت zerobook از نوع درگاه پرداخت آنلاین بانک می باشد. بدیهی است در این سیستم سفارش، چنانچه پرداخت به صورت آنلاین انجام نگیرد، سفارش قابل ثبت نخواهد بود.

  • شیوه و زمان ارسال

    کلیه سفارشات در سایت zerobook با پست ارسال می‌شوند.

    از این رو بستگی به فاصله مکانی، تحویل بسته‌ها بین 1 تا 4 روز کاری، پس از ارسال، طول خواهد کشید.

    توجه داشته باشید ارسال ها بسته های پستی در هر روز هفته (به جز جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی) ارسال می گردد.

    اگر خرید شما تا قبل از ساعت 8 عصر ( همان ساعت 20 ) انجام شود سفارش شما روز بعد پست خواهد شود و در صورتی که خرید شما بعد از ساعت 8 عصر انجام شود، سفارش شما، روز بعد پردازش خواهد شد.

    همچنین مشتریان می‌توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست از طریق کد رهگیری مرسوله که برای مشتریان پیامک شده، پیگیری کنند.

  • پیگیری مرسولات

    با توجه به اینکه ارسال ها توسط پست انجام می شود، بعد پست کردن کتاب ها، کد پیگیری مرسوله پستی برای شما پیامک یا ایمیل می گردد (پوشه اینباکس و اسپم را بررسی نمایید)، شما میتواند در سایت اداره پست بسته پستی را رهگیری کنید و جابجایی مرسولات پستی را به صورت لحظه ای در این سامانه مشاهده کنید.
    حداکثر مدت زمان رهگیری مرسوله توسط اداره پست 6 ماه پس از ارسال سفارش می باشد و بعد از این زمان امکان پیگیری بسته پستی وجود ندارد.

  • حریم خصوصی

    سایت zerobook به شما اطمینان می‌دهد که به تمامی اطلاعات شخصی و پیام‌های خصوصی شما احترام گذاشته و آن‌ها را نزد خود محفوظ نگه می‌دارد.

  • مراکز خرید

    کتاب ها به طور مستقیم فقط در سایت zerobook به فروش می رسد.
    کتاب های ارائه شده در سایت zerobook تنها به صورت آنلاین، انحصارا توسط سایت zerobook به فروش می رسد.
    کتاب های داخل سایت zerobook در فروشگاه و کتابفروشی عرضه نشده است.

  • کدهای تخفیف

    کدهای تخفیف ارائه شده در پیش فروش کتاب ها، پس از اتمام زمان پیش فروش منقضی می شوند.

    استفاده از 2 یا چند کد تخفیف برای یک محصول، به صورت همزمان ممنوع میباشد و برخلاف قوانین فروشگاه میباشد.

  • هزینه ارسال مجدد

    پس از ارسال کتاب، کد مرسوله پستی به ایمیل ثبت شده در فرم سفارش ارسال می گردد. بدیهی است چنانچه خریدار به هر عنوان جهت دریافت کتاب در آدرس ذکر شده در فرم ثبت نامی حضور نداشته باشد و کتاب توسط پست برگشت شود، هزینه پستی ارسال مجدد باید توسط کاربر پرداخت شود.

    در صورتی که علت برگشت کتاب، به خاطر ناقص بودن یا اشتباه بودن آدرس پستی یا کد پستی خریدار اتفاق بیافتد، هزینه پستی ارسال مجدد باید توسط خریدار پرداخت شود.

  • فاکتور خرید

    در صورت نیاز به فاکتور رسمی به ما اطلاع دهید که فاکتور همراه با سفارش شما ارسال شود.

  • تحویل بسته پستی

    خریدار گرامی در ثبت اطلاعات تان در سایت دقت کافی داشته باشید، به خاطر اینکه ما نام و نام خانوادگی شما را به عنوان گیرنده بر روی بسته پستی می نویسیم و نامه رسان های اداره پست، بسته پستی را به فردی تحویل میدهند که نام و نام خانوادگی او به عنوان گیرنده بر روی بسته پستی نوشته شده است.
    نامه رسان های اداره پست لزوما بسته پستی را به شخص گیرنده تحویل نمی دهند، در صورتی که آدرس مقصد، شرکت یا دانشگاه یا مجتمع های دارای نگهبان باشد، نامه رسان، بسته پستی را به نگهبان مجتمع تحویل میدهد.

  • ارسال اس ام اس و ایمیل اطلاع رسانی

    از طرف سایت فقط در مواقع و زمان های خاص مانند پیش فروش کتاب جدید، چاپ مجدد کتاب ها، ارسال کد تخفیف و غیره برای مشتریان اس ام اس و ایمیل ارسال خواهد شد.